Váš nákupní košík je prázdný.

FAQ - ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

1)

Jsem spotřebitel, jak mohu Vrátit zakoupené zboží?


2)

Jsem podnikatel, jak mohu Vrátit zakoupené zboží?


3)

Chtěl bych si zboží osobně vyzvednou, je to možné?


4)

V eshopu jsem našel zboží, které má uvedenou dostupnost "Obvykle 2 až 4 týdny". Toto zboží nelze vložit do košíku. Jak mám postupovat, mám-li o koupi tohoto zboží zájem?


5)

Potřebuji poradit s technickými informacemi či parametry Vámi dodávaného zboží, mohu se na Vás obrátit s dotazem? 


6)

Chci u Vás koupit nový řětěz na motorovou pilu, ale nevím, jaký druh přesně potřebuji. Jak mohu zjistit, jaký druh řetězu zakoupit? 


7)

Chtěl bych zakoupené zboží reklamovat. Jak mám postupovat?


8)

Mohu požádat o výměnu zakoupeného zboží?



Jsem spotřebitel, jak mohu Vrátit zakoupené zboží?

Pokud chcete Vrátit zakoupené zboží v zákonné lhůtě 14 dní, postupujte prosím následovně:

1) Vyplňte formulář pro vrácení zboží ZDE.

2) Zašlete vrácené zboží zpět na adresu:

ZAHRADNÍ DÍLY s.r.o.
Kodaňská 558/25, 10100 Praha

Vrátit je možné pouze nepoužité a nepoškozené zboží.

Pokud chcete vrátit pouze část objednávky (tj. některé zboží z objednávky si ponecháte), vezměte prosím na vědomí, že v takovém případě Vám vrátíme peníze pouze za vrácené zboží. Náklady na dopravu Vám v takovém případě vráceny nebudou, jelikož doprava byla z Vaší strany uhrazena pro zboží, které jste si z objednávky ponechali.

Nahoru


Jsem podnikatel, jak mohu Vrátit zakoupené zboží?

Pokud chcete Vrátit zakoupené zboží v zákonné lhůtě 14 dní, postupujte prosím následovně:

1) Vyplňte formulář pro vrácení zboží ZDE.

2) Zašlete vrácené zboží zpět na adresu:

ZAHRADNÍ DÍLY s.r.o.
Kodaňská 558/25, 10100 Praha

Vezměte však prosím na vědomí, že pokud jste zboží zakoupili jako podnikatel, tj. např. uvedli jste v objednávce své IČ či název společnosti, nemáme povinnost Vámi vrácené zboží přijmout zpět a vyplatit Vám za něj celou uhrazenou kupní cenu.

Ve většině případů Vám však rádi vyhovíme a nepoškozené zboží od Vás zpět převezmeme. Můžeme Vám však naúčtovat poplatek za znehodnocení zboží, pokud byl např. poškozen či otevřen originální obal a zboží tak kvůli tomu již není možné prodat jako nové. Tento poplatek může být ve výši až 15 % z kupní ceny zboží vč. DPH.

Pokud Vámi vrácené zboží převezmeme zpět, vyplatíme Vám zpět kupní cenu zboží případně poníženou o částku poplatku viz výše. Náklady na dopravu zboží hradíte Vy.

Nahoru


Chtěl bych si zboží osobně vyzvednou, je to možné?

Bohužel osobní odběr zboží není možný. Abychom Vám stále mohli nabídnout nejnižší ceny na trhu, nemáme klasickou prodejnu, což by pro nás znamenalo nutnost zvýšených personálních a finančních nároků na náš provoz a navýšení cen.

Nahoru


V eshopu jsem našel zboží, které má uvedenou dostupnost "Obvykle 2 až 4 týdny". Toto zboží nelze vložit do košíku. Jak mám postupovat, mám-li o koupi tohoto zboží zájem?

Abychom Vám zaručili vždy co nejrychlejší dodávku zboží, je na našem eshopu možné objednat s dodáním ihned pouze zboží, které je u nás skladem. Pokud máte zájem o zboží, které aktuálně skladem není, prosím kliněte na kartě zboží na odkaz ve větě "Pokud máte o zboží zájem, klikněte ZDE" a zadejte Vámi poptávaný počet kusů tohoto zboží.

Na základě této informace automaticky poptáme zboží u našeho dodavatele a pokusíme se zboží naskladnit. Podívejte se pak prosím na náš eshop za cca 2 až 4 týdny a pokud bude zboží skladem, můžete jej klasicky objednat. Pokud zboží skladem nebude ani za 4 týdny, je bohužel zboží dlouhodobě nedostupné a termín jeho naskladnění není znám.

Nahoru


Potřebuji poradit s technickými informacemi či parametry Vámi dodávaného zboží, mohu se na Vás obrátit s dotazem? 

Pokud potřebujete poradit s technickými informacemi či parametry našeho zboží, můžete se na nás samozřejmě obrátit s dotazem prostřednictvím kontaktního formuláře ZDE. Ve formuláři prosím zvolte položku "5) Potřeboval bych zjistit přesnější informace o konkrétním zboží" a zadejte Váš dotaz.

Nahoru


Chci u Vás koupit nový řětěz na motorovou pilu, ale nevím, jaký druh přesně potřebuji. Jak mohu zjistit, jaký druh řetězu zakoupit? 

Pokud si nejste jistí vhodným druhem řetězu pro Vaši pilu, můžete vhodný druh zjistit postupem uvedeným zde - https://www.zahradnidily.cz/2006-jak-vybrat-spravny-retez-pro-pilu/

Nahoru


Chtěl bych zakoupené zboží reklamovat. Jak mám postupovat?

Pokud chcete zakoupené zboží reklamovat, postupujte prosím dle níže uvedených instrukcí:

A) Zakoupené zboží nefunguje, či nefunguje správně.

Takové zboží musí prověřit náš technik a pokusit se najít příčinu. Vyplňte prosím reklamační formulář ZDE a pošlete nám prosím zboží zpět na adresu sídla naší společnosti. 

B) Bylo Vám zasláno jiné zboží

Pokud Vám bylo v zásilce od nás zasláno jiné zboží, než jste si objednali vyplňte prosím reklamační formulář ZDE. Dle druhu zboží Vás můžeme požádat o zaslání fotografie zboží na náš email a budeme se snažit na základě této fotografie reklamaci vyřídit. Pokud vyřízení reklamace z naší strany touto formou nebude možná, požádáme Vás o zaslání zboží zpět na adresu sídla naší společnosti.

C) Zaslaný počet kusů zboží nesouhlasí s Vaší objednávkou či fakturou

Pokud Vám byl v zásilce od nás zaslán jiný počet kusů zboží, oznamte nám prosím tuto skutečnost do 3 dnů od převzetí Vaší zásilky prostřednictvím formuláře ZDE

Ačkoliv všechny zásilky pečlivě kontrolujeme, může výjimečně dojít k chybě. V takovém případě pak provedeme kontrolu kamerového záznamu kompletace zásilky (každá zásilka se kompletuje pod kamerovým dohledem) a o jejím výsledku Vás budeme informovat.

Vezměte prosím na vědomí, že je Vaší povinností zkontrolovat obsah zásilky neprodleně po jejím převzetí, nejpozději do 3 dnů. Reklamace jiného počtu kusů zásilky po více než 3 dnech od jejího převzetí bohužel není možná.

D) Zásilka je při předání od dopravce zjevně poškozená či byla nebo je otevřená 

Zásadně nepoužíváme již jednou použité krabice či jiné balící prostředky. Všechny objednávky balíme do nových krabic s neporušenou balící páskou. V případě, že je zásilka z našeho eshopu při doručení zboží poškozená, otevřená nebo má porušenou balící pásku, zásilku prosím nepřebírejte a tuto skutečnost nám oznamte prostřednitvím reklamačního formuláře ZDE.

Pokud se přesto rozhodnete zásilku převzít, sdělte prosím Vaše zjištění řidiči přepravce a požadujte sepsání protokolu o stavu zásilky, případně stav zásilky popište do přepravního listu a obsah zasílky prosím zkontrolujte co nejdříve po převzetí zboží (maximálně do 3 dnů) a přesvědčte se o stavu dodaného zboží.

Pokud budete zboží reklamovat z důvodu jeho poškození při přepravě, vezměte prosím na vědomí, že podmínkou kladného vyřízení této reklamace je uvedení poškození zásilky do protokolu o převzetí zásilky či do přepravního listu. Pokud nebude při převzetí zásilky zaznamenáno její poškození do těchto dokumentů, není možné zásilku reklamovat z důvodu jejího poškození při přepravě.

Nahoru


Mohu požádat o výměnu zakoupeného zboží?

Pokud chcete zakoupené zboží vyměnit, můžeme tak učinit pouze ve formě odstoupení od původní smlouvy ve lhůtě pro vrácení zboží s následným vytvořením nové objednávky. V takovém případě tedy u nás uplatněte požadavek na vrácení celé nebo části objednávky prostřednictvím formuláře ZDE, my Vám vrátíme peníze a Vy si prosím udělejte na našem eshopu objednávku novou.

 

Nahoru